Home » democratization » «Критикa». Рік XIX, число 11-12(217-218), листопад-грудень 2015 р. | @Krytyka_Ukraine

«Критикa». Рік XIX, число 11-12(217-218), листопад-грудень 2015 р. | @Krytyka_Ukraine

Pages

Flickr Photos

Frozen lake

Chronique d'Angrignon | Harle couronné mâle | Parc Angrignon | Arrondissement Sud-Ouest | Montréal

'Beware the Facehuggers'

More Photos

Blog Stats

  • 19,054 hits
Krytyka 2016 cover
Андреас Умланд. Українські добровольчі батальйони і полк «Азов»
Олена Зінькевич. Музика у вогні. Консерваторія в окупованому Києві (19.09.1941–06.11.1943)
Володимир Верлока. Єрмоленко, або Майже непомітне
Інна Булкіна.  Спроби в антологічному роді

Книжкові рецензії у цьому числі

Про це число

Число «Критики» за листопад-грудень 2015 року відкриває стаття «Українські добровольчі батальйони і полк “Азов”» Андреаса Умланда, німецького політолога, старшого наукового працівника Інституту евроатлантичного співробітництва в Києві, редактора книжкової серії «Радянська та пострадянська політика і суспільство», журналу «Форум новітньої східноєвропейської історії та культури». Умланд пише про проблему українського праворадикального екстремізму та про появу, коріння й ідеологію батальйону «Азов».

Якобус Дельвайде – політолог, історик та журналіст. Викладав в університетах Нідерландів, США та Бельгії, був колумністом газети «De Volkskrant» (Амстердам). У своїй статті «Ігри з екстремізмом: закулісся голандського референдуму» дослідник міркує про політичні та соціяльні причини поразки прихильників Угоди про асоціяцію України з ЄС під час консультативного референдуму в  Нідерландах. На думку автора, «процес голандського референдуму, далекий від здорових демократичних практик, перетворився на безладний карнавал, у якому задавали тон короткозорий націоналізм та відверта брехня».

Ендрю Вілсон – політолог, фахівець із найновішої історії України, професор україністики у Лондонському Університетському коледжі, старший науковий співробітник Европейської ради з міжнародних відносин. У своїй статті «Три причини, чому Захід має не забувати про Україну» Вілсон пише про наслідки загравання Заходу із режимом Путіна та про загрозу включення України до сфери впливу Росії.

Стаття Олени Зінькевич «Музика у вогні. Консерваторія в окупованому Києві (19.09.1941–06.11.1943)» спирається на щоденник художниці Ірини Хорошунової, який вона вела під час Другої світової війни. Олена Зінькевич – музикознавиця, професорка Національної музичної академії України ім. Петра Чайковського. Досліджує історію мистецтва у поєднанні з історією повсякдення.

Володимир Верлока («Єрмоленко, або Майже непомітне») та Інна Булкіна («Спроби в антологічному роді»)  пропонують огляди двох книжок, які побачили світ у 2015-му році: збірки есеїв Володимира Єрмоленка «Далекі близькі» та монографії Олени Галети «Від антології до онтології».

Наприкінці числа у статті Оксани Купер «Ми разом створюємо ауру часу» подано нотатки із кількох виступів Нобелівської лавреатки з літератури Світлани Алексієвич у Києві в квітні 2016 року.

http://krytyka.com/ua/journal/rik-xix-chyslo-11-12-217-218#sthash.FGV3lpJN.gbpl&st_refDomain=www.facebook.com&st_refQuery=


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: